English
سه شنبه 18 اردیبهشت 1403

برگزاری مراسم معارفه دانشجویان نوورودی ۱۴۰۲ رشته روان‌شناسی

به همت انجمن علمی مراسم معارفه دانشجویان نورودی رشته روان‌شناسی روز سه‌شنبه ۱۶ آبان در سالن دکتر کاظمی آشتیانی با حضور دانشجویان، استادان و مسئولان دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم که با خوشامدگویی به دانشجویان نوورودی رشته روان‌شناسی همراه بود، دکتر مهدی باصولی، رئیس دانشگاه علم و فرهنگ، ضمن تبریک به دانشجویان نوورودی رشته روان‌شناسی، اهمیت این رشته را یادآور شد. ایشان ضمن اشاره به اینکه دانشگاه‌ها متناسب به شرایط و مقتضیات نسل‌های گذشته ایجاد شده‌اند، خواستار توجه به خواسته‌های نسل کنونی و مقتضیات روز، به‌ویژه در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و آموزشی شد. صدرا عمویی، مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه؛ دکتر نازنین عابد، مدیر گروه روان‌شناسی؛ دکتر سمانه بهزادپور و دکتر آرش حیدری، از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه سخنرانان دیگر این مراسم بودند. 

در ادامه این مراسم، عرفان احمدی‌نسب، دبیر انجمن علمی – دانشجویی روان‌شناسی؛ آرش حسینی و هانیه بهبهانی، از اعضای انجمن دیدگاه‌های خود را در خصوص اهداف و برنامه‌های انجمن و نیز رشته روان‌شناسی مطرح کردند. اجرای استندآپ توسط عرفان یغمایی، مجری و بازیگر، اجرای موسیقی و عکس یادگاری پایانی از بخش‌های دیگر این برنامه بود.   مراسم معارفه دانشجویان نوورودی رشته روان‌شناسی به همت انجمن علمی – دانشجویی روان‌شناسی روز سه‌شنبه ۱۶ آبان در سالن دکتر کاظمی آشتیانی با حضور دانشجویان، استادان و مسئولان دانشگاه برگزار شد.  به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، در این مراسم که با خوشامدگویی به دانشجویان نوورودی رشته روان‌شناسی همراه بود، دکتر مهدی باصولی، رئیس دانشگاه علم و فرهنگ، ضمن تبریک به دانشجویان نوورودی رشته روان‌شناسی، اهمیت این رشته را یادآور شد. ایشان ضمن اشاره به اینکه دانشگاه‌ها متناسب به شرایط و مقتضیات نسل‌های گذشته ایجاد شده‌اند، خواستار توجه به خواسته‌های نسل کنونی و مقتضیات روز، به‌ویژه در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و آموزشی شد. صدرا عمویی، مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه؛ دکتر نازنین عابد، مدیر گروه روان‌شناسی؛ دکتر سمانه بهزادپور و دکتر آرش حیدری، از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه سخنرانان دیگر این مراسم بودند.  در ادامه این مراسم، عرفان احمدی‌نسب، دبیر انجمن علمی – دانشجویی روان‌شناسی؛ آرش حسینی و هانیه بهبهانی، از اعضای انجمن دیدگاه‌های خود را در خصوص اهداف و برنامه‌های انجمن و نیز رشته روان‌شناسی مطرح کردند. اجرای استندآپ توسط عرفان یغمایی، مجری و بازیگر، اجرای موسیقی و عکس یادگاری پایانی از بخش‌های دیگر این برنامه بود.